Cînd diavolul încearcă să te păcălească!!!


„Este scris …” Matei 4:1-11

Cînd vrășmașul încearcă să te intimideze, servește-i Cuvîntul lui Dumnezeu!
Cînd satana L-a ispitit pe Isus, Isus a întors asupra lui Cuvîntul lui Dumnezeu, spunînd: „Este scris” X 3 (Matei 4:4)
Există Ceva în Legătura cu Cuvîntul lui Dumnezeu care îl face să NU dorească să stea în preajma celor ce știu să îl folosească!

Cînd dușmanul te intimidează servește-i Cuvîntul lui Dumnezeu care este duh, viață, adevăr și putere. Hrănește-te zilnic din Cuvînt! Crede-l total!

Cînd vrășmașul îți va aminti de durerea din trupul tău, declară ceea ce scrie Cuvîntul: Este Scris: Prin rănile Lui am fost vindecat” (Isaia 53:5; 1Petru 2:24). În același timp spune-I lui Dumnezeu Tatăl nostru: Doamne, am Cuvîntul Tău ca remediu și mă bazez pe EL. Eu nu încerc să fiu vindecat. Vindecarea mea deja s-a petrecut. Nu mă iau după senzațiile din trupul meu. El trebuie să se alinieze la Cuvîntul Tău, deoarece prin Rănile lui Isus, eu sunt vindecat.

Cînd te cuprinde vreo frică, nu te lăsa doborît de ea, dar nu încerca să scapi de teamă prin explicații și arugumente raționale. În schimb mărturisește cu gura ta Cuvîntul lui Dumnezeu peste situația ta. Spune: Este Scris: „Căci Dumnezeu nu mi-a dat un duh de frică, ci de putere, de dragoste și de minte sănătoasă” (2Timotei 1:7).

Ce se întîmplă dacă frica revine? Rostește din nou Cuvîntul lui Dumnezeu și spune: Este scris: „Dumnezeu nu mi-a dat un duh de frică …”

Cînd vrășmașul te terorizează că nu ai bani suficienți pentru ziua de mîine, spune-i doar atît: „Nu mă voi îngrijora, deoarece știu bine că Dumnezeul meu se va îngriji de toate nevoile mele în slavă în Isus Hristos” (Filipeni 4:19).

Nu contează cîți bani ai în cont. Contează ce ai și pe Cine ai în inimă și cîtă încredere ai în Cuvîntul scris. Cuvîntul lui Dumnezeu îmi spune că pe măsură ce nevoia crește, proviziile vor fi acolo.

Cînd vrășmașul încearcă să te înșele, servește-i Cuvîntul lui Dumnezeu!
Cînd satana L-a ispitit pe Isus, Isus a întors asupra lui Cuvîntul lui Dumnezeu, spunînd: „Este scris” X3 Matei 4:4
Există Ceva în Legătura cu Cuvîntul lui Dumnezeu care îl face să NU dorească să stea în preajma celor ce îl folosesc!

Însă Cuvîntul Sfînt e eficient numai prin Duhul Sfînt! După înțelegerea mea, Cuvîntul lui Dumnezeu e funcțional și activ numai prin credință fermă în Dumnezeu, dar și prin Duhul Sfînt!

Poți să tot rostești versete biblice, dacă ele nu au acoperire în viața ta prin Lucrarea Duhului Sfînt s-ar putea să ajungi dezamăgit. Simpla rostire a Cuvîntului fără prezența Duhului în ființa ta e ineficient, nefuncțional. Fariseii și cărturarii cunoșteau bine Cuvîntul lui Dumnezeu, dar nu i-a ajutat la nimic tocmai din lipsa Duhului Sfînt.

Dr Luca face lumină în situația aceasta cînd ne spune: „Isus plin de Duhul Sfînt s-a întors de la Iordan și a fost dus de Duhul în pustie” (Luca 4:1). Isus l-a biruit pe vrășmaș în pustiu prin Duhul Sfînt și prin Cuvîntul Sfînt, prin Cuvîntul scris carte este Lege de viață și de victorie.

Ține minte: Cuvîntul scris îi amintește vrășmașului de Cuvîntul întrupat care l-a lăsat fără putere și fără influență atunci cînd spui: „Este Scris”.

Folosește intens Cuvîntul lui Dumnezeu pentru a-i răspunde diavolului atunci cînd vine să te ispitească. Te va părăsi repede!

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Cînd diavolul încearcă să te păcălească!!!

  1. adrian ciula

    Mulțumesc

    Trimis de pe iPhone‑ul meu

  2. emlelayahoocom

    No coment…cuvintele mele sunt in plus dar cuvintele Scripturii sunt Da si Amin

Lasă un comentariu