Ce zămislește Duhul Sfînt

Îngerul i-a spus lui Iosif să nu se teamă să continue relația cu Maria pentru că ce s-a zămislit în ea este de la Duhul Sfînt. L-a încurajat! (Matei 1:20). Ce inițiază, ce produce sau ce concepe Duhul Sfînt întotdeauna este sfînt, bun, nobil, încurajator, vindecător și salvator! 

 Cel ce L-a zămislit pe Domnul Isus în trupul Mariei a fost Duhul Sfînt. Tot ce produce Duhul Sfînt e Divin, Fascinant, Miraculos și Fabulos. Ce produce Duhul Sfînt? Dragostea, Bucuria, Pacea, Îndelunga răbdare, Bunătatea, facerea de bine, credincioșia, blândețea și înfrânarea poftelor (Stăpînirea de sine). Roada Duhului din mine e caracterul lui Isus!

Concluzie: Întîi de toate, Duhul Sfînt naște în om pe Cineva și după … Ceva. Duhul Sfînt mai întîi naște o Persoană: Isus Hristos, care Crește și în final Domnește în viața creștinului autentic. Isus, în Maria, a fost zămislit de Duhul! Tot așa e și cu omul născut din nou!

Cum mă pot verifica dacă și eu ÎL am pe Duhul Sfînt și Duhul Sfînt mă are pe mine??? Cînd vine Duhul Sfînt în mine, ÎL naște pe Isus, îmi dă putere să ÎL pot urma pe Isus, dar și să devin ca Isus, altfel e păcăleala religioasă, periculoasă pentru că este drăcească. Tu ÎL ai pe Duhul Sfînt??? Ești condus de Roada Duhului??

 Factorul ++++

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu