Zelensky și putin: David și goliat

Zelensky și Puțin: David și goliat..

Zelensky este un „pitic” care ne-a uimit pe toți. Zelensky și Putin: David și Goliat. Rezultatul îl știm !!
Surprizele neobișnuite vor mai apărea!!

Sunt tare bucuros de mobilizarea românilor (și nu numai) care s-au activat într-un mod onorabil pentru ajutorarea refugiaților năpăstuiți de federația Rusă!
Rusia încet, încet, o să piardă. Dumnezeu încă face Miracole Neobișnuite! Rusia e mult mai slabă decît mi-am imaginat eu, iar Ucraina mult mai puternică decit mi-am imaginat tot eu!! Și dacă guvernul Zelensky va mai rezita încă o zi sau două tot este o mare minune.

Dl Zelensky, un actor de comedie, devenit președinte, a ajuns un exemplu de rezistență, curaj și demnitate, iar Mr PuȚin, politician de carieră, a ajuns un exemplu de orgoliu necontrolat, un exemplu de scelerat isteric, dar și istoric, care va intra în istorie așa cum merită: criminal! Păcat!

Dar poate că Dumnezeu îi mai dă și lui Har cît timp mai trăiește! Așa cum Manase s-a pocăit, ne rugăm ca Domnul să-i schimbe și lui inima, înainte de-a fi prea tîrziu!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu