Ferește-te de cunoașterea unilaterală

Dacă doar tu ÎL cunoști pe Domnul e bai mareee!


Importanța cunoașterii reciproce între om și Dumnezeu, este obligatorie, fundamentală, finală!
Deși este vital ca eu personal să-L cunosc pe Domnul, dacă doar eu îl cunosc pe Dumnezeu, sunt în mare pericol.
În Matei 7:21-23 erau „slujitori” destui care ÎL cunoșteau bine pe Domnul Isus, dar Domnul nu-i cunoștea pe ei!

„Nu oricine-Mi zice: ‘Doamne, Doamne!’ va intra în Împărăția cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu, care este în ceruri. Mulți Îmi vor zice în ziua aceea: ‘Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Și n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?’ Atunci, le voi spune curat: ‘Niciodată nu v-am cunoscut; depărtați-vă de la Mine, voi toți care lucrați fărădelege”


Mîntuirea adevărată, adică Mîntuirea Completă, înseamnă Cunoaștere Reciprocă: eu să-l cunosc pe Dumnezeu, dar și Dumnezeu să mă cunoască pe mine, iar partea a doua este mai importantă decît partea întîia.
Dacă Domnul nu te cunoaște pe tine, ci doar tu pe EL, deși poate predici, prorocești și faci minuni și dă bine, se poate termina prost și ești în cel mai mare pericol spiritual.
Viața Veșnică înseamnă ca eu să-L cunosc pe Domnul, „Și viața veșnică este aceasta: să Te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat, și pe Isus Hristos, pe care L-ai trimis Tu”. (Ioan 17:3), dar și Domnul să mă cunoască pe mine! Cunoașterea unilaterală a Domnului este destul periculoasă, chiar foarte periculoasă!
Eu ÎL pot cunoaște pe Domnul doar prin pocăință și prin credință, dar Domnul mă cunoaște pe mine că sunt al Său, prin dragoste: prin faptul că ÎL iubesc din toată inima! „Dar dacă iubește cineva pe Dumnezeu acela este cunoscut de Dumnezeu” (1Corinteni 8:3). Și dracii cred și se înfioară, dar nu iubesc.
Cînd ÎL iubești pe Dumnezeu din toată inima, îi iubești și pe semeni, dar și pe dușmani! Dovada că ÎL iubești pe Dumnezeu stă în faptul că îi iubești pe toți oamenii, fără discriminare și cînd nu îți place de ei.

Fii acum maxim atent la ce spune Ioan. El nu spune că am trecut din moarte la viață pentru ÎL iubim pe Dumnezeu, ci spune un lucru neașteptat și deranjant: „Noi știm că am trecut din moarte la viață pentru că iubim pe frați” (1Ioan 3:14). Priceput?

Deci Dumnezeu te cunoaște că ești al Lui numai cînd ÎL iubești pe EL. Însă dovada că ÎL iubim pe EL este că îi iubim pe toți oamenii, dar și cînd trăim împlinind Cuvîntul Său!

Unii vor avea cea mai neplăcută surpriză la Judecată. Ei au fost convinși că L-au iubit pe Dumnezeu, doar că Dumnezeu nu i-a cunoscut niciodată. Unul din motivele pentru care Domnul nu-i va cunoaște este că nu au împlinit una dintre poruncile Sale nenegociabile: neiubirea de frații pentru care a murit Isus Hristos.

Concluzie: Dacă te interesează Adevărata Mîntuire a lui Dumnezeu, trebuie să fii și tu cunoscut de Dumnezeu! Se numește Cunoaștere Reciprocă. Sunt aproape convins că tu ÎL cunoști pe Domnul, dar EL, EL, Domnul,  te cunoaște pe tine????

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu