Surpriza din Europa


Am un amic, sofer de TIR în Europa, care m-a surprins zilele trecute cu perspectiva lui neașteptată, după ce a citit un articol de al meu, cînd mi-a spus un lucru uimitor: 
“Singura speranță ce o mai are Europa, aici o să aveți o exclamatie, sunt musulmanii. Mulți musulmani. De ce spun asta? Musulmanii sunt singurii care încă sunt foarte religiosi, familiști. Opresc repede mașina, scot pătura și încep cu rugăciuni. În weekend, vin cu familia pe parcare. Părinți, copii, sotie. Petrec timp împreună. Au 3-5 copii. Rămîn mască…..În Olanda și Belgia e plin de lgbt. Plin. Sunt aprobați, au drepturi maxime. Totul e normal pentru aceste țări. Doar că va veni momentul cînd musulmanii vor ataca și vor ataca pe bună dreptate pentru că ei își apără credința, familia” Etc!

Surprinzătoare perspectivă și înțelegere a vremurilor. Ce părere aveți?
M-a uimit observația lui. Mi-a deschis ochii. Încep să cred și eu că venirea lor în EU poate să fie totuși de bun augur. Ei pot fi folosiți de Dumnezeu pentru a opri invazia și extinderea răului moral în EU, invazie pe care alții nu au vrut s-o stăvilească! În cîțiva ani o să aibă surprize uriașe tavarașii progresiști din Parlamentul EU și nu numai ei. Dacă creștinii nu au putut opri acest rău moral imens, poate o să le vină de hac musulmanii!
Mare-I Dumnezeu și misterioase sunt Căile Sale! Doamne îndură-te tu de noi toți!!!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu