„Factorul Plus” are Filială și la Londra!

Sunt Bucuros să va informez, că prin Harul Supranatural al lui Dumnezeu, duminica trecută am deschis o Filială a Asociației noastre și la Londra. Slujirea noastră se extinde, datorită Harului lui Dumnezeu!

Cu cîteva săptămîni în urmă, un prieten de-al meu, Dinul Bulzescu, din Timișoara, a luat legătura cu pastorul Bisericii Penticostale „Casa Tatălui” din Londra, fratele Gavrilă Ureche. Păstorul Bisericii de acolo și-a arătat interesul pentru un Parteneriat de Colaborare cu noi. Ne-a vizitat la noi la Biserică în Timisoara, în urmă cu 4 săptămîni, i-a plăcut ce a văzut și a auzit, și așa s-a născut între noi o simpatie duhovnicească. Ne-a invitat să-i vizităm cît mai urgent la Londra și asta am și făcut în weekend-ul trecut. Ne-au cumpărat bilete dus și întors și împreuncă cu profesorul Bulzescu am zburat la Londra pentru trei zile.

Asociația „Factorul Plus” are dreptul prin Statutul ei legal, autorizat de Ministerul Justiției, să deschidă Filiale în țară și în străinătate și să planteze Biserici Evanghelice, etc.

La Londra am rămas impresionați de ce am văzut. O Biserică românească de vreo 400 de membri, toți tineri, dar și flămînzi după mai mult din Dumnezeu. Am semnat un Protocol de Parteneriat și le-am eliberat și o Autorizație de Funcționare.  Vrem să ne ajutăm, să ne protejăm și să ne susținem reciproc; totul spre Slava lui Dumnezeu! (Am auzit că în Londra sunt circa 30 de biserici românești!).

Scopul afilierii lor la Asociația noastră este de-ai ajuta să crească spiritual. Le vom oferi consiliere spirituală și cursuri teologice. Etc. Unii dintre ei nu au terminat Liceul în țară și poate reușim să îi ajutăm să realizeze și acest deziderat.

Însă interesul lor prioritar, ca și al nostru, este Înduhovnicirea! Vrem să-i ajutăm să devină lideri maturi și creștini spirituali, în adevăratul sens al cuvntului.

În poza din centru e pastorul bisericii „Casa Tatălui„ împreună cu echipa de slujitori. Celelalte două poze sunt parte din Biserică. Eu nu sunt însă fotograf profesionist.

Doamne ajută. Doamne dă Izbîndă!

Dacă Domnul va voii, e foarte posibil să deschidem o Filială și la Roma!!

 

 

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

