Un poem de Esență Tare!

Revino-ţi din fire, ți-aduci aminte cât am plătit pentru tine?

Și tu te plângi că n-ai parte doar de zile senine?
În loc să te bucuri că ai parte de Mine, ba chiar mai mult, ești parte din Mine.
Indiferent ca ești pe moarte, că ești bine, indiferent că ești înconjurat cu iubire, sau n-ai pe nimeni.

Chiar dacă picioarele tale tremură pășind cărările din vale, Suferința nu-i la întâmplare,
Găsești când ești în vale înălțimile spirituale,

Eu îți cunosc sentimentele tale, Am citit toate caietele tale scrise cu lacrimi.

Îţi citesc durerea mai bine decât o pui tu în pagini. Îţi ştiu fiecare stare, cunosc limitele tale, orice fir de păr care cade, fiecare celulă în part.

Am putere peste univers, n-am nevoie de fapte, te vreau în totalitate.

Eu te iubesc, și te-am iubit si-atunci când ai pășit greșit, când M-ai scârbit, când M-ai respins.

Eu te-am iubit, am fost scuipat și biciuit, și condamnat și părăsit, Dar astea nu au fost nimic.

Am fost și despărțit de cer, tu nu prea știi ce-nseamna asta, Eu am facut-o doar ca tu sa stii ce-nseamna viata.

Îți dau viata care curge de la TATA.

Te iubesc! Te iubesc!

Autor necunoscut … de mine!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

