Cînd demisia e onorabilă!

Oamenii de bine și de caracter, au curajul și să demisioneze! Mă identific cu ei!
Aseara un secretar PSD Reșița a demisionat, iar în acestă dimineață ministrul pentru Mediul de afaceri, a făcut la fel. Cinste lor!
Ministrul Florin Jianu a demisionat: „Cei care mă cunosc ştiu că nu pot accepta impostura sau minciuna!“
Ministrul Florin Jianu a demisionat: „Cei care mă cunosc ştiu că nu pot accepta impostura sau minciuna!“
Florin Jianu ministru pentru mediu de Afaceri si Antreprenoriat Ministrul pentru Mediul de Afaceri Florin Jianu a anunţat joi dimineaţă pe Facebook că demisionează din Guvern.
„Mă opresc aici din activitatea guvernamentală pentru că aşa îmi dictează conştiinţa, iar asta nu este negociabil pentru nimic în lume!!!“, a scris Jianu.
Reacţii ale politicienilor după izbucnirea de violenţe la proteste Jianu a precizat că decizia sa a fost luată încă din seara şedinţei de guvern în care a fost aprobată OUG de modificare a codurilor penale, dar că a amânat anunţul în speranţa că cei care au greşit îşi vor repara eroarea. Totodată, Florin Jianu a precizat şi că „viitorul ţării trebuie scris cu onoare şi cinste, nu cu impostură şi minciună“. În ceea ce priveşte viitorul antreprenorial al României, ministrul demisionar a spus că ţara noastră are „un potenţial uriaş de inovare“. În încheierea mesajului postat pe Facebook, Florin Jianu a făcuty şi o scurtă trecere în revistă a activităţii sale în cadrul Ministerului pentru Mediul de Afaceri. Redăm integral mesajul postat de Florin Jianu pe Facebook: „Am reflectat cu responsabilitate la ceea ce este etic să fac în continuare şi nu în principal pentru probitatea mea profesională, pentru că aici am conştiinţa curată, ci pentru copilul meu, pentru cum o să mă uit în ochii lui şi ce anume o să îi spun peste ani. O să îi spun că tata a fost un laş şi a girat acţiuni pe care nu le împărtăşeşte sau a ales să iasă cu fruntea sus dintr-o poveste care nu este a lui?! Am muncit cu credinţă şi îndârjire în fiecare din cele 28 de zile de mandat şi nu mi-a trecut prin gând că munca ar putea fi umbrită într-un mod atât de brutal şi de nedrept. Cei care mă cunosc ştiu că nu pot accepta impostura sau minciuna! Nu vreau ca decizia mea de a mă opri aici să fie folosită politic de o parte sau alta! E un război pe care nu îl împărtăşesc şi pe care îl vreau cât mai repede oprit! Sunt oameni pe care îi apreciez în prezenta guvernare şi care nu meritau nici ei ce s-a întâmplat acum două seri. Sunt oameni pe care îi apreciez în PSD şi în a căror bună credinţă şi putere de luptă îmi pun în continuare speranţa de a restaura ce poate şi trebuie a fi restaurat: Competenţa şi cinstea!!! Mă gândesc la viitorul ţării mele, al ţării noastre, al tuturor, viitor pe care trebuie să îl scriem cu onoare şi cinste, nu cu impostură şi minciună. România nu merită ce i se întâmplă acum, românii nu merită ce li se întâmplă acum! Mă gândesc la viitorul antreprenorial al acestei ţări cu un potenţial uriaş de inovare şi la cuvintele magice pentru antreprenori: PREDICTIBILITATE ŞI STABILITATE. Acestea trebuie restabilite urgent!!! Mă gândesc, de asemenea, nu la viitorul meu, ci la viitorul oamenilor care m-au urmat în echipa de la minister, fie din interiorul aparatului ministerial sau cei aduşi de mine, oameni oneşti, sinceri şi atât de dornici de schimbare. Fiţi puternici şi ţineţi drumul drept!
În ceea ce priveşte activitatea mea din această lună, ea este una consistentă, am reuşit să trec mai multe acte normative de susţinere a mediului de afaceri (Programul Romania Start-up Nation, Programul de Internaţionalizare a IMM-urilor, Norme pentru Acordarea Titlului de Incubator de Afaceri, 0% impozit pentru CDI etc), am construit un buget solid pentru 2017 cu creşteri semnificative pentru finanţarea antreprenorilor (aproximativ 2 miliarde de lei, de zece ori mai mulţi bani pentru programe decât în 2016), buget gata să fie implementat şi, nu în ultimul rând, am reuşit o premieră pentru România post-decembristă: un Minister al Antreprenoriatului! Toate acestea trebuie continuate şi sunt gata să pun umărul la acest lucru, în continuare.

Mă opresc aici din activitatea guvernamentală pentru că aşa îmi dictează conştiinţa, iar asta nu este negociabil pentru nimic în lume!!! P.S. 1. Îi rog pe cei tentaţi să folosească gestul meu în scop politic, propagandistic sau de orice altă natură a incita, să se abţină. Sunt şi răman tehnocrat, nu mă pricep la politică, mă pricep la domeniul IMM şi la antreprenoriat. Nu voi ieşi în mass-media pentru declaraţii şi vă rog să respectaţi această dorinţă. Îmi doresc, de asemenea, să putem munci iarăşi, liniştiţi, în această ţară. P.S. 2. Am pregătit acest mesaj încă din seara celebrei şedinţe de guvern, am amânat însă decizia sperând că gândul bun sau măcar presiunea străzii îi va determina pe cei care au greşit conceptual, dar şi pe cei care au acţionat, să aibă onoarea de a îşi repara «eroarea» şi să ne continuăm liniştiţi activitatea. Dacă ei nu au făcut-o două zile, poate acest exemplu le va fi util“.

Citeste mai mult: adev.ro/okqghp

Secretarul general al PSD Reşiţa a demisionat: „Mi-e ruşine de mine că am putut participa la construirea unui partid din care s-a născut un guvern bolnav“
Secretarul general al PSD Reşiţa a demisionat: „Mi-e ruşine de mine că am putut participa la construirea unui partid din care s-a născut un guvern bolnav“
Secretarul general al PSD Reşiţa a demisionat: „Mi-e ruşine de mine că am putut participa la construirea unui partid din care s-a născut un guvern bolnav“ FOTO Facebook Politicianul reşiţean a decis să părăsească Partidul Social Democrat, chiar dacă în urma demisiei îşi pierde şi mandatul de consilier local Ştiri pe aceeaşi temă Bugetul pentru 2017: Cum a împărţit Guvernul Grindeanu banii statului…. Liviu Dragnea, absent de la debutul noii sesiuni parlamentare Cine a semnat ordonanţa de modificare a Codurilor Penale Valentin Cristian Lupşa, secretarul general al PSD Reşiţa, a demisionat din partid, ca protest în urma ordonanţei de modificare a Codului Penal.
Aflat în Germania, Valentin Lupşa a trimis un mesaj prin care îşi motiveză gestul şi spune că refuză să fie părtaş la construcţia unui sistem bolnav. „Am intrat în politică pentru că vreau să fac ceva pentru ţara mea. La fel ca-n fotbal, nu poţi da goluri de pe margine. Am intrat în PSD pentru că sunt apropiat valorilor de stânga, valori care din păcate sunt rezumate scurt la sintagma „protecţie socială“. Am hotărât să ies din PSD, din acelaşi motiv pentru care am intrat în politică: vreau să fac ceva pentru ţara mea. Nu ştiu dacă îmi dau demisia târziu sau devreme. Târziu pentru că trebuia să prevăd de mult că se va ajunge la astfel de situaţii, sau devreme pentru că încă sunt tânăr şi mai pot ajuta la aducerea României într-o zonă de normalitate a anului 2016. Îmi pare sincer rău că am pus umărul la construcţia unui sistem bolnav. Pentru că da, un sistem în care Guvernul dă o lege în favoarea unui singur om, este un sistem bolnav. Eu sunt consilier juridic, şi nu-mi pot permite să trec cu vederea astfel de derapaje.

Am întâlnit în PSD câţiva oameni de înaltă calitate, care cu siguranţă îmi vor rămâne prieteni, dincolo de opinia politică. Şi nu de ei mă despart, ci de marea turmă de slugi şi elefanţi care formează majoritatea PSD. Sper ca vocea oamenilor din stradă să se facă auzită, iar Guvernul să demonstreze că este acolo pentru noi, pentru români“, arată Lupşa. Fostul membru PSD a mai spus că a simţit că ar trebui să fie în stradă, alături de protestatari, dar l-a împiedicat postura de membru PSD. “Aseară am simţit că locul meu este în stradă. În toiul nopţii, să luptăm cu nedreptatea aşa cum un cioban goneşte un lup de la stână. Am adormit cu greu şi când m-am trezit dimineata mi-a dat seama că sunt PSD-ist. Singurul mod în care aş fi putut fi în strada, era probabil înfipt într-o ţeapă. Şi culmea, nu aş fi putut fi supărat. Mi-e ruşine de mine că am putut participa la construcţia unui partid din care s-a născut un Guvern bolnav, care lucrează pentru un om, şi nu pentru o naţiune. Sper să am puterea să ma iert eu însumi, ca apoi să pot cere iertare celor din jurul meu”, a mai declarat Valentin, care în urma demisiei îşi pierde mandatul de consilier local. Acesta spune că se aşteaptă ca împotriva lui să înceapă o campanie de denigrare însă nu îi pasă. Valentin Lupşa susţine că în PSD mai sunt şi alţi oameni care gândesc ca el şi că acest lucru se va vedea în zilele următoare.

Citeste mai mult: adev.ro/okpc3x

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

