E iarnă Doamne, ești viața – poezie!

Nu sunt eu poetic, dar poezia de mai jos tare îmi place!!

Dă-mi mâna iarnă…

alllalla

Motto- Când ne cuprinde întristarea
E iarnă Doamne printre noi
Şi batem palma cu blazarea
Deşi în suflet suntem goi

E iarnă, Doamne, când tristeţea
Se aciuieşte-n gândul meu,
Eu caut şi găsesc justeţea
Numai în Tine, Domnul meu.

E iarnă Doamne, cerul tace,
Iar anii mei ca fumul pier,
Însă nădejdea aripi face
În rugăciune către cer.

E iarnă, Doamne, ziua scade,
Iar nopţile sunt tot mai lungi,
Iubirea Ta în mine arde,
Căci Tu mă chemi, nu mă alungi.

E iarnă, Doamne, Eşti viaţa,
Eu doar un bulgăre de lut,
Tu m-ai ales din veşnicie
Şi cu Lumină m-ai umplut.

E iarnă, Doamne şi cuvântul
A-ncremenit, nu are rost,
Cât timp va exista pământul
Tu eşti Isuse, eu am fost…

 

elena marin alexe

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

