Dacă te interesează Miracole Divine …. F+

Cred în Dumnezeu cu fermitate! Cred toată Biblia, tot cu fermitate! Dar cum se poate realiza și azi un miracol? Biblia e plină de miracole și din acest motiv e și din plin contestată.

Cred Biblia, în ciuda ciudoșilor. Dar cum pot deveni beneficiarul unui miracol divin? Cum pot vedea și eu slava lui Dumnezeu, azi? Ce să fac eu ca să se întîmple miracolul și la mine, și cu mine?

Cum ÎL pot aduce pe Dumnezeu de la nivelul teoriei, al intelectului și al teologiei, la nivelul practicii, al experienței cotidiene? E posibil așa ceva? Categoric, DA!

Citesc în aceste zile și din Vechiul, dar și din Noul Testament și văd trei reguli universal aplicabile în realizarea unui miracol divin:

  1. O nevoie umană!
  2. Bunăvoința și voia lui Dumnezeu
  3. Participarea mea practică!

Spre uimirea mea, citind Scriptura, realizez că în majoritatea situațiilor, Dumnezeu a fost dispus să facă un miracol, atunci cînd a apărut o nevoie, o criză. Fără o nevoie acută, nu e nevoie de miracol divin. Însă în toate situațiile, observ că e nevoe de participarea umană, fie e nevoie de credință, fie de supunere sau ascultare.

Dumnezeu nu face miracole doar prin credință, ci și prin ascultare de EL.

La nunta din Cana, în Ioan 2, Isus a făcut primul Său semn dovedind că e Fiul lui Dumnezeu. Nu știu cîtă credință au avut ospătarii în Isus, dar au ascultat de Isus și asta a fost suficient.

Zece leproși I-au cerut lui Isus să îi vindece. Isus le-a spus să se ducă să se arate preotului. N-au fost vindecați instantaneu. Însă pe drum, în timp ce practicau supunerea, au fost vindecați.

Ce înțeleg eu din majoritatea exemplelor din Scripturi? Că e nevoie și de participarea mea, dacă vreau miracole. Trebuie să cred și în consecință să și acționez. Dacă vreau miracole, trebuie să le și aștept. Trebuie să le caut, trebuie să mă pregătesc spiritual și psihic pentru ele.

De ce credeți că sunt atît de mulți oameni vindecați cînd se duc la diferite mînăstiri și se roagă chiar și la moaște? Putem pune chiar totul pe seama diavolului, cum se obișnuiește în unele cercuri neoprotestante? Spun ei că și satana face minuni azi. Un pastor baptist, chiar mi-a zis: „unde se fac minuni, précis acolo e prezent satan. Că în zilele din urmă, diavolul face minuni” M-a lăsat … mască, la propriu! Era să mă bat cu el, tot la propriu! 🙂

Categoric, Domnul nu face minuni oricînd noi le cerem, dar EL încă face mari minuni.

Vineri dimineața, pe 6 Ianuarie 2017, am avut la Factorul Plus, Timișoara, o Slujbă de Închinare și un bărbat care s-a transferat la noi de la o biserică baptistă din oraș, a ieșit în fața noastră și ne-a uimit pe toți cînd a zis: „Nici nu i-am spus fratelui Daniel, dar de cînd am venit în această Biserică, Domnul m-a vindecat de diabet. Glicemia mea acum e perfectă”. Omul are cam 45 de ani și miercurea trecută a cerut să devină membru la F+! Wou! Slavă Domnului!!!!! Am rămas uimit de sinceritatea și de modestia acestui frate!

Trebuie să învățăm să ne dezvoltăm o cultură a supranaturalului, a faptului că Isus Hristos este Același și azi. Că Duhul Sfînt și azi se manifetă prin roada Sa, dar și prin darurile Sale!

Cînd aștept ca Domnul să se manifeste, EL o va face. Există însă și azi destui creștini care umblă doar după minuni! Nu-i normală nici această atitudine extremistă. Alții nu mai sunt deloc interesați de miracole și de aceea nici nu o au. O altă atitudine extremistă!

Însă cînd Îl caut pe Domnul din toată inima, cînd caut intimitatea cu El  ca să fiu ca EL, sigur voi avea parte deseori și de miracole.

Dumnezeu este suveran și face minuni doar cînd vrea EL, dar cînd eu îmi fac partea și sunt interesat de miracole, sigur voi avea parte de ele! Lui Isus i-a făcut plăcere să facă bine și să-i vindece pe toți oamenii care au venit la EL. El este și azi Același!

Dezvoltă-ți credința și cultura miracolelor. Crede toată Scriptura! Fă-ți partea, și vei rămînea surprins! Isus este și azi de actualitate! Slavă LUI!!!

image1-3

Ce-i Crucea lui Isus?

Este un minus – schimbat într-un plus +

E Factorul Plus!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

