Ce să fac să Îl aud pe Dumnezeu vorbindu-mi și mie, nu numai altora?

Citește pînă cînd Domnul îți vorbește!!! 

Mai vorbește Dumnezeu azi? Cum pot să mă întîlnesc personal și eu cu Dumnezeu? Ce să fac să Îl aud vorbindu-mi și mie, nu numai altora?

Unul dintre modurile foarte clare și specifice pentru mine pentru a avea o întîlnire personală cu Dumnezeu este prin Cuvîntul Său! Cele mai multe lucruri despre Vocea lui Dumnezeu le-am învățat citind Cuvîntul Său!

Deși cred într-un studiu intens al Scripturii, în general citesc din plăcere!

De-a lungul anilor, Dumnezeu mi-a vorbit de nenumărate ori de pe paginile cărții Sale. Am deja obiceiul să alerg la Cuvîntul lui Dumnezeu ori de cîte ori am nevoie de căluzire, mîngăiere, discernămînt sau înțelepciune. De toate am nevoie zilnic!:)

Dacă sunt tulburat deschid la cartea Psalmilor. În această carte, fiecare emoție este descrisă cu acuratețe. Și citesc pînă în clipa în care îmi simt inima rezonînd cu un anume pasaj de acolo. Odată ce-mi aud strigătul rezonînd cu pasajul respectiv, știu că am găsit locul în care să mă opresc și să mă hrănesc, asemenea unei turme de oi care găsește o pășune bogată din care să se hrănească. Ele se opresc și savurează. Așa este și viața mea. Mă opresc și mă hrănesc din minunata intercațiune, din vocea, din Prezența reală a lui Dumnezeu manifestată în și prin Cuvîntul Său! Întreaga noastră viață depinde de Vocea LUI! Omul trăiește cu orice Cuvînt care iese din gura lui Dumnezeu! Matei 4:4.

Deci, fă-ți timp să te hrănești cu plăcere din Cuvînt și ÎL vei auzi pe Domnul vorbindu-ți și ție!

Ce să fac să Îl aud pe Dumnezeu vorbindu-mi și mie, nu numai altora?

Răspuns: Citește pînă cînd Domnul îți vorbește!!!

Citește pînă cînd Domnul îți vorbește!!!

Citește pînă cînd Domnul îți vorbește!!!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

