Am fost în Misiune la Passau!

Sîmbătă seara și Duminică toată ziua, prin Harul bunului Dumnezeu, am fost împreuna cu Mariana, soția mea, într-o Misiune sacră la Passau în Germania și la Brennau în Austria.

Am fost invitat de comunitatea romă din Passau, prin Marius Preda, pastorul lor! Acolo am cunoscut pe mulți dintre ei. S-au purtat cu noi boierește și ne-au lăsat o impresie de mult bun simț. Ne-au cazat la hotel și ospitalitatea lor a fost uimitoare.

Slujba de sîmbătă seara (o slujbă prelungită de rugăciune și creștere spirituală), a început la ora 18.30 și s-a terminat la ora 22.40. Am avut onoarea să predic. De fapt, am fost invitat să predic. Dar știți cîți bărbați au predicat înaintea mea în seara aceea? Sapte!!!! 🙂 Eu am fost numărul opt (sau așa ceva)!!!! Au cîntat și au predicat cu volumul stației la …… maxim. Asta a fost deranjant! Mi s-a părut că eu am fost cel mai „potolit” între ei! În rest, Harul a fost Mare și Duhul Sfînt a fost prezent în adunarea lor.

Sâmbătă seara, au fost circa 250 de oameni prezenți, adunați din cîteva landuri ale Germaniei. Harul a fost și el tot ….. maxim! După Slujbă, la demisolul sălii, am fost invitați toți la masă. Au avut 7 purcei la rotisor, plus cîrnați, plus salată, plus sucuri, plus un desert extrem de delicios. De unde știu că totul a fost foarte bun? Mariana, a dat acest verdict. Și dacă ea a spus că a fost bun, fiți siguri că așa a fost!

Duminică dimineața la ora nouă, eram deja într-o biserică penticostală de români, la o distanță de circa 100 km de Passau. M-a uimit și inspirat pozitiv, focul rugăciunii lor. Sunt o biserică de circa 12o de membri, plus vreo sută de copii. Au clădirea lor proprie. Cinste lor!!! Am avut onoarea să predic și acolo! Duhul din nou s-a manifestat și oamenii au fost revigorați! La fel și eu! Penticostalii români, pe care i-am vizitat duminică, au și ei Factorul Plus cu ei și între ei!

Domnul ne-a însoțit, sau mai bine zis, noi L-am însoțit pe Domnul Isus în călătoria asta sacră!

Slavă lui Dumnezeu!

Există Dumnezeu și ni s-a descoperit chiar și … nouă! Ba mai mult: ne și folosește spre Slava SA! Glorie LUI!

Am fost onorat și eu, dar și și soția mea, să fim oaspeții lor timp de trei zile!!!

 

 

 

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

