Momentul Care Contează – TENTV.RO

De aproximativ opt luni, am onoarea să produc o emisiune la TENTV.RO Lugoj. Tentv.ro este o stație de televiziune comercială, care poate fi urmărită în circa 70 de localități din județul Timiș, dar și online, în toată lumea, la linkul de mai sus.

Proprietarul acestei televiziuni comerciale este creștin, dar în Octombrie 2014, cînd sistemul baptist mă rejecta, tocmai atunci, omul acesta, mă invita să încep să produc o emisiune scurtă, relevantă, de nuanță creștină, dar nu pentru „pocăiți”, nu pentru creștini. Asta am încercat să și fac!

Nu e deloc simplu să predici în fiecare săptămînă, doar 10 minute, în care să ai întroducere, cuprins și încheiere. Dar am … reușit, prin Harul LUI!!!!  Am început să învăț că se poate vesti Evanghelia nu doar de la amvon, nu doar în biserică, ci și prin media. Televiziunea clasică și online este un nou și modern instrument, dar și oportunitate, prin care putem vesti Bunătatea și Salvarea prin Isus Hristos, la tot mai mulți oameni.

Titlul emisiunii este: Momentul Care Contează!

Vestea și mai bună e că de mîine am un nou colaborator: Relu Bahnaru, pastorul Bisericii „Deo Gloria” din Timișoara. Tipul promite mult și are abilități de excepție pentru televiziune. Doamne Ajută!

Domnul m-a surprins încă odată, prin această nouă ușă larg deschisă de Cuvînt și ne demonstrează tuturor, că EL are nenumărate și surprinzătoare căi, pe care le folosește spre Slava SA, prin oameni pe care eu nu i-am cunoscut, dar EL îi cunoaște. Dacă ne însoțiți cu rugăciunile dumneavoastră ne faceți un favor și ne ajutați să fim relevanți și proaspeți în această slujire!

Cînd unii oameni ne resping, Domnul ne Primește, ne Invită, ne restaurează și ne folosește în moduri neașteptate!!

Oamenii ne limitează, dar Dumnezeu ne eliberează. Unde omul scuipă, Domnul sărută! Omul închide, bunul Dumnezeu deschide și nimeni nu-i poate sta împotrivă! Nu mă satur să mă mir de Harul uimitor al lui Dumnezeu! 

Slavă numai LUI! Pentru mine Harul lui Dumnezeu e încîntător. Pentru alții e … deranjant! Să fie!!!

Daniel Cocar

 

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

