30 x 2 = 60

Nu prea îmi vine să cred, dar azi am ajuns, prin mila Domnului la 30 de ani, pe un picior.

M-am născut la Sibiu, pe 28 Aprilie 1956!

Uitându-mă în urmă nu regret absolut nimic, cu două excepții. L-am întristat pe bunul Dumnezeu și pe soția mea de cîteva ori! În rest nu am regrete, ci doar motive de Mulțumire.

Pot declara cu certitudine că sărbătoresc azi 60 de ani de … Har!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat în viață este că am avut părinți creștini, care mi-au arătat Calea. Le mulțumesc!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat în viață este că la 22 de ani, Domnul Isus m-a chemat să Îl slujesc, păstorindu-I turma pe ici colo. Îi Mulțumesc Frumos și Profund!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat în viață este că m-am căsătorit cu Mariana. Îi mulțumesc pentru răbdare, eleganță și sprijin!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat în viață este fiul nostru Daniel Mario. Slavă Domnului! Am vrut mai mulți copii, și o fică, dar ….. misterioase sunt Căile Domnului!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat în viață este că am plantat biserici și am făcut evanghelizări, iar Domnul m-a folosit pentru mîntuirea și vindecarea cîtorva oameni. Slavă Domnului!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat în viață a fost botezul fiului nostru, în Martie 2014, în Israel, în Iordan. A fost răspunsul unei rugăciuni ardente al familiei mele! Slavă Domnului!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat în viață este vindecarea de cancer la colon a soției mele, în Mai 2014. Slavă Domnului! A fost coșmar și cîntare!

Biserica Stînca, pe care am plantat-o și păstorit-o de la nașterea ei în Ianuarie 2005, pînă în Iunie 2015, de asemenea mi-a arătat (cu mici și neînsemnate excepții) multă dragoste și susținere și le mulțumesc!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat în viață este că anul trecut (2015), pe 14 Iunie, cu ajutorul Domnului și a unor pastori baptiști, am părăsit sistemul piramidal religios baptist și am plantat, la călăuzirea și cu ajutorul Duhului Sfînt, Biserica Creștină „Factorul Plus” în Septembrie 2015. E Bucuria cea mai mare a vieții mele, pînă în acest moment! Dar vor urma și altele!

Nu m-am gîndit niciodată că sora mea Rodica Cocar și cu soția mea, mă vor ajuta să plantez o biserică evanghelică autonomă. Slavă Domnului!

Cred că părinții noștri jubilează de bucurie în Cer!!! Au fost și alți creștini de nădejde și de caracter, care m-au ajutat la plantarea Bisericii F+

Vă mărturisesc că parcă niciodată pînă acum, nu am experimentat așa de mult Harul și prezența manifestată a Domnului la plantarea unei Biserici, în mine, cu mine și prin mine! Slavă Domnului!

Cel mai bun lucru care mi se întîmplă în aceste săptămîni, este faptul că adulți și copii, abia așteaptă să vină la Factorul Plus la Biserică și cu nerăbdare se grăbesc să vină ora de Închinare. Unii își schimbă turele ca să ajungă la Închinare, iar alții vin direct de la serviciu. Sunt uimit de această foame a lor după Închinare!Mai rar se întîmplă așa ceva! Slavă Domnului!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat, este că în Octombrie 2014 un patron al unei televiziuni din județul Timiș, m-a invitat stăruitor să încep o emisiune săptămînală la televiziunea lui. Iar acum am onoarea să vestesc măreața și actuala Evanghelie a Domnului meu Isus Hristos, la mii de oameni săptămînal! Ce cinste! Ce responsabilitate!

Cel mai bun lucru care mi s-a întîmplat este că am primit din partea Domnului, prin oameni pe care nu i-am cunoscut, mesaje supranaturale, profetice, de descoperire, prin care am fost uimit, dar și încurajat, să merg înainte, că Domnul este cu mine! Și exact așa se petrece!

Domnul m-a făcut conștient că știe ce se petrece cu mine, în detaliu, punctual și că mă are în planul Său! Slavă Domnului! Sunt tare uimit de bunătatea Domnului! Aceste mesaje de încurajare din partea Domnului încă continuă să sosească pentru îmbărbătare și confirmare, că suntem pe Calea Sa!

Cînd au trecut 60 de ani, habar n-am, dar Biblia din nou are mare dreptate. „Anii noștri se duc ca un sunet”. Sunt bucuros că nu am trăit în zadar, ci am avut onoarea de a sluji puțin la lărgirea Împărăției lui Dumnezeu! Și în urma mea rămîne o dîră de Lumină din Lumina Sa! Sunt tare bucuros! Dacă aș muri azi, aș muri bucuros și împlinit!

Știu că în acest moment unii mă contestă, alții mă apreciază. Probabil că unii mă contestă prea mult, iar alții mă apreciază prea mult. Mă interesează însă cel mai mult ce zice Domnul Isus și nevastă-mea!  În rest prea puțin contează!

Sunt foarte mulțumitor Domnului pentru Biserica Factorul Plus. NICIODATĂ pînă acum, în sistemul piramidal, nici o biserică nu m-a tratat cu atîta respect și eleganță, precum biserica Factorul Plus. Sunt balsam pe rană! Le mulțumesc cu bucurie.

Pînă acum am fost obișnuit cu transpirație, subminări și calomni! Sistemul nu m-a ajutat niciodată cu nimic. Dimpotrivă! Însă am găsit cîțiva (nu mulți), oameni și pastori de omenie și în sistem. Slavă Domnului! Am avut amărăciune în suflet din cauza traumelor, dar a trecut. Gata!!!!

Ce se va mai petrece cu mine în viitor nu prea știu. Sunt însă încredințat că Harul și Duhul lui Dumnezeu este și cu mine! Sunt convins că Domnul este și în mijlocul nostru și că EL va continua să ne uimească cu bunătatea și Prezența Sa manifestată! Nu mă mai mulțumesc doar cu prezența lui Dumnezeu, care este doar teorie teologică. Îmi doresc prezența manifestată a slavei și bunătații Lui, în mijlocul nostru și prin noi!

Mai știu că Domnul are pregătite pentru noi, ca Biserică a Sa, încă multe miracole! Le așteptăm cu nerăbdare.

Uimește-ne Doamne cu Bunătatea Ta, așa cum ai făcut și pînă acum!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

