Evanghelia pe care unii creștini nu au auzit-o … Niciodată! 1

Suntem iubiți de Dumnezeu. Iertați de Dumnezeu și înviați la o viață nouă în Hristos. Toate aceste informații le știm și ni se repetă aproape duminical. Însă am realizat totuși, că această Evanghelie este incompletă! Am ajuns să înțeleg datorită mentorilor mei, că Evanghelia pe care a predicat-o Isus, conține mai mult decît adevărurile că sunt iertat, iubit, împăcat și am o viață și un destin nou.

Mulți ani, deși într-un anume fel cunoșteam ce urmează să vă spun, totuși nu știam ce și cum știu acum, prin Duhul Domnului!

Prea mulți ani, ca slujitor al lui Dumnezeu, nu am înțeles că Evanghelia conține chemarea la o aventură mult mai importantă, pe care am ajuns s-o numesc: „Să trăiești în Împărăția lui Dumnezeu” sau: Împărăția lui Dumnezeu: Aici și Acum!!!

Vestea bună a intrării noastre în Cer cînd murim, a umbrit vestea și mai bună, sau la fel de bună, că putem fi în Cer încă de pe acum.

Pentru că nu am fost atenți, sau pentru că nu am realizat, sau pentru că ni s-a părut prea frumos și primejdios, am crezut și am predicat o Evanghelie incomplete, a vorbelor frumoase … și cam atît!

Știați că Împărăția lui Dumnezeu aici și acum, a fost subiectul principal al învățăturilor lui Isus? Este mai greu să găsești o învățătură a lui Isus care să nu fi fost despre Împărăție, decît una care să fie despre ea. Matei 13:24; 13:31; Luca 13: 20-21.

Isus a continuat să-i învețe pe ucenicii Săi despre Împărăție aici și acum și după Învierea SA. Fapte 1:3

De la prima predică a Sa de pe munte și pînă la ultima Sa predică, tot pe un Munte după înviere, subiectul a fost același: Împărăția!!!!

Isus a predicat și a învățat oamenii despre Împărăția lui Dumnezeu și e clar că S-a așteptat ca și ucenicii Săi să procedeze la fel. Isus a vorbit în Evanghelii despre Împărăție de peste 100 de ori. Cum de nu am observat asta mai devreme?

Cînd Dl Isus Și-a trimis ucenicii să predice, le-a spus că predicile lor trebuie să fie asemănătoare cu a Lui. Schițele de predică erau aceleași.

„Aceștia sunt cei 12 pe care i-a trimis Isus, după ce le-a dat învățăturile următoare: „… Și pe drum propovăduiți și ziceți: „Împărăția cerurilor este aproape”! Vindecați pe bolnavi, înviați pe morți, curățiți leproși, scoateți afară draci” Matei 10:5-8

Este exact același mesaj predicat de Isus. Acest lucru trebuie să ne dea și nouă de gîndit!

Timp de doi ani, ultimii doi ani ai lui Pavel pe pămînt, apostolul a predicat despre nimic altceva decît despre Împărăția lui Dumnezeu, nu doar Atunci și Acolo, ci și Aici și Acum.

De asemenea, a folosit de 14 ori expresia „Împărăția lui Dumnezeu” sau o expresie similară.

„Căci Împărăția lui Dumnezeu nu stă în vorbe, ci în putere” 1Corinteni 4:20 și Romani 14:17 etc

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

