Biserica Creștină Factorul Plus +

Timișoara 2015 +

Factorul Plus este o biserică creștină non-denominațională care a luat naștere în urma unei revelații divine, a unui impuls divin, a unei presiuni divine, venite de la Duhul Sfînt. Eu nu am avut în vedere Factorul Plus, dar Domnul l-a avut!

Din perspectivă omenească, credeam că Biserica Baptistă Stînca este ultima Biserică pe care am plantat-o în urmă cu 13 ani, pe care prin Har, o vom dezvolta cît mai mult și după aceea, prin Har …. pensia și tot prin Har …. Veșnicia și … Împărăția!!!

Dar Dumnezeu ne-a surprins încă o dată și ne-a obligat să plecăm de acolo și să plantăm, cu ajutorul Duhului Sfînt, Biserica Factorul Plus, într-o zonă în care nu există nici o biserică creștină!

Știu că am fost criticat aspru că am plecat de la Biserica Stînca. Alții n-au înțeles de ce am plecat și m-au declarat în fel și chip. Însă cînd unul dintre actualii păstori ai bisericii mi-a spus că cel mai bine pentru biserică e să plec, asta m-a ajutat să mă desprind mai rapid și fără regrete mari. Pentru că Stînca este o biserică sănătoasă și o iubesc, am evitat începerea unor lupte interne, explicații zadarnice și am plecat liniștit în noua Lucrare la care m-a chemat Dumnezeu!

Iosif, fiul lui Iacov, era prea legat de casă și nu se gîndea s-o părăsească, așa că a trebuit să treacă prin niște traume dureroase, pentru a se putea dezlipi de Canaan și a împlini planul lui Dumnezeu.

Niciodată Iosif nu s-a mai întors  în Canaan!

Însă plecarea lui Iosif era în planul lui Dumnezeu, chiar dacă nici el și nici tata Iacov nu au înțeles pe moment acel adevăr. Dumnezeu a pus atîta presiune pe Iosif ca să plece, încît, cînd a scăpat din gheara letală a fraților săi „oameni de treabă”, cînd a fost scos din groapa infamă și urîtă a morții, nu s-a mai uitat niciodată înapoi și nici nu s-a mai gîndit să se întoarcă înapoi. A plecat din Canaan bucuros că a scăpat de groapă, de înscenări, amenințări, răzbunări, trădări, umilință!

Cel mai trist e faptul că frații care i-au înscenat moartea și pe urmă l-au vîndut, erau credincioși, se considerau și se declarau „oameni de treabă!”

 Numele Bisericii: Factorul Plus +

Numele Bisericii este format dintr-o sintagmă cu o profundă conotație spirituală. Crucea lui Isus e în formă de Plus! Lucrarea Crucii e Factorul Plus! Domnul Isus e Factorul Plus. Harul lui Dumnezeu e Factorul Plus. Duhul Sfînt e Factorul Plus!

E atîta minus în jurul nostru, e atîta negativitate. E vremea să ne trezim și să înțelegem că Biserica creștină e aducătoare de vești Bune, vești positive!

Primele două luni de rugăciune

Pe la jumătatea lunii Iulie 2015, pentru prima dată ne-am întîlnit la rugăciune timp de două săptămîni, un grup de circa 21 de creștini, într-un magazin de articole electrice, al unor creștini de pe Calea Lipovei, care ne-au arătat bunăvoință. Primul bonus divin! Acolo am învățat că suntem chemați să electrizăm, să luminăm, nu să ne electrocutăm.

Am început imediat să ne rugăm pentru un spațiu mai adecvat pentru întîlnirile noastre de studiu și rugăciune. După exact două săptămîni, o soră din grupul de rugăciune a venit și mi-a spus că pe strada ei este un spațiu de închiriat. Am sunat și mi-a răspuns un glas de femeie. Doamna a spus că mă cunoaște!!!! Că o să vorbească cu soțul ei și o să îmi comunice răspunsul.

Cînd ne-am dus să stăm de vorbă, mi-a spus că ne dau spațiul pentru biserică, dar și gratis pe deasupra. Al doilea bonus divin! Am lăcrimat de bucurie!

Știți ce mi-au spus proprietarii spațiului? „Frate Daniel, de 12 luni stă afișul „de închiriat” pe geam. Am discutat cu mulți potențiali clienți, dar cu nici unul n-am semnat contractul. Abia acum am înțeles de ce: Dumnezeu l-a păstrat pentru Biserica Factorul Plus!”  Încă un bonus surpriză! 🙂

Am început să ne adunăm în acel spațiu micuț, dar decent, exact pentru nevoile noastre de început. Mare și surprinzător este Harul lui Dumnezeu!!!

Octombrie 2015

Pe 4 Octombrie 2015 în mod oficial am deschis lista cu membri fondatori ai Bisericii Creștine Factorul +. Dumnezeu ne onorează cu prezența SA la fiecare întîlnire. El mi-a ridicat ocara pusă de oameni!

Primul botez pe 25 Octombrie 2015

Pe 25 Octombrie a avut loc și primul botez cu patru suflete, care a făcut să fie deliciul spiritual al existenței noastre de pînă. Nu știm dacă toți cei ce au auzit de botez s-au și bucurat. Noi însă și Cerul, sigur ne-am bucurat din plin, de Harul lui Dumnezeu!

Ne rugăm lui Dumnezeu:

Ne rugăm acum ca Duhul Domnului să ne ia total în stăpînirea Sa, să ne umple de roada Sa, dar și de darurile Sale.

– Să fim o Biserică condusă de abilitățile divine, în care tot ce este firesc și omenesc să dispară.

– Să fim plini de darurile duhovnicești, nu de daruri omenești.

-Să ne rugăm pentru un spațiu mai mare, actualul fiind deja neîncăpător!

Scopul nostru

Este de a deveni ucenici ai lui Isus, care la rîndul lor să facă ucenici.

Scopul uceniciei este unul major: de-a fi cu Isus, de-a deveni ca Isus și de a răspîndi salvarea prin Isus.

Punem accentul pe 5 valori:

1.Ucenicizare 2.Închinare 3.Celebrare 4.Vindecare 5.Transformare

Viziunea noastră!

Să vindecăm lumea prin puterea Harul lui Dumnezeu!

Să deschidem cît mai multe filiale ale Factorului + în țară și peste hotare, în care oamenii să devină creștini născuți din nou; creștinii să devină ucenici, semănînd tot mai mult cu Isus Hristos, care la rîndul lor să facă ucenici, plini de Duhul Sfînt și deschiși la Lucrarea Duhului Sfînt și în felul acesta Chipul lui Dumnezeu să fie văzut în noi și slăvit prin noi!

Doamne Ajută!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

