De Neînvins!!!

Citesc în aceste zile „De Neînvins”, o carte inspirată din realitate, scrisă de Laura Hillenbrand. M-a impresionat și titlul cărții, dar mai ales mesajul ei. E istoria uimitoare și adevărată a lui Louis Zamperini. În copilărie Louis a fost un delicvent incorigibil. În adolescență a devenit atletist de performanță. După începerea celui de-al 2lea război mondial, sportivul a devenit aviator/bombardier. S-a prăbușit cu o rablă de avion în Oceanul Pacific și Zamperini a supraviețuit cu încă un soldat pe o mică barcă de salvare, plutind în derivă 3200 km, timp de 47 de zile, în condiții extreme; atacați de rechini, de lipsa de apă și hrană, de gloanțele avioanelor japoneze și de disperare.

A urmat experiența de coșmar a lagărelor japoneze. La limita disperării și subnutriției, Zamperini a răspuns disperării cu ingeniozitate, suferințelor cu speranță, brutalității cu revoltă calmă. Soarta lui, triumfătoare și tragică deopotrivă, avea să atîrne de firul tot mai subțire al voinței sale.

După terminarea războiului cade pe panta depresiei și a beției, dar în mod miraculos este convertit la Hristos, la o evanghelizare a lui Billy Graham (tras acolo cu greu de soția sa) și e transformat într-un mod miraculos de Harul lui Dumnezeu.

De neînvins este istoria fascinantă de supraviețuire, îndîrjire și salvare multiplă, a unui tînăr cu spirit de erou! Pînă și Angelina Jolie a fost impresionată de Zamperini, regizînd o ecranizare de excepție, transformîndu-l într-un personaj și al marelui ecran, în filmul: Unbroken! (Neapărat acest film trebuie văzut!!!).

Dacă Zamperini a învins, atunci și eu voi învinge, tot prin Harul lui Dumnezeu! Singura diferență însă este că eu nu am avut de-a face cu … japonezi! Eu nu am fost atacat și urmărit de japonezi și nici de rechinii din ocean. Dar în ciuda tuturor atacurilor și traumelor prin care am trecut în ultimul an împreună cu familia mea, prin Harul lui Hristos și eu/noi, suntem De ….. Neînvins! Vindecarea Marianei, Biserica Aletheia și Factorul Plus sunt dovada! Se numește Salvare Multipă!!!

Oamenii pot spune ba, dar cînd Dumnezeu spune DA, tot DA rămîne! Și a rămas DAAA!!! Oamenii religioși au declarat în dreptul meu moarte, dar Dumnezeu a declarat Viață! Am descoperit că totuși Domnul are ultimul Cuvînt! Slavă LUI! Nu sistemul are ultimul cuvînt, ci Domnul ISUS! Rămînem cu Domnul, lîngă Domnul și în Donul Isus!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

