Cînd planurile Domnului sunt diferite ……

Ce am crezut despre Biserica Stînca

 

Am crezut că Stînca e ultima Biserică pe care am avut cinstea, ca împreună cu Duhul s-o plantez, în urmă cu 10 ani. Mi-am imaginat, în omenescul minții mele, că o voi dezvolta o vreme, și de acolo voi pleca spre Alte Zări. Dar iată că Atotputernicul a avut alte Planuri pe care eu nu le știam. El nu m-a informat din timp despre Planurile Sale … post Stînca!!! Doar în urmă cu cîteva luni am început să realizez Voia SA!

După circa 9 luni de analiză și meditație, am primit Călăuzirea că Domnul Isus ne cheamă să plantăm o altă Biserică, într-o zonă a Timișorii unde nu este nici o Biserică Evanghelică. Așa a luat naștere nucleu Bisericii „Factorul Plus”.

Încep acum să înțeleg mai bine Planul Divin și chiar și traumele pe care le-a produs Planul Divin. Dacă Iosif nu ar fi fost vîndut de frații săi. Dacă nu ar fi fost tranzacționat de vreo două ori; dacă nu ar fi fost acuzat pe nedrept; dacă nu ar fi ajuns în pușcărie și acolo să tălmăcească perfect visele a doi demnitari egipteni, nu ar fi putut fi promovat niciodată. Dar pentru a ajunge în locul pregătit de Marele Stăpîn, a trecut prin școala Loviturilor Dure Inexplicabile! Încearcă numai să-L înțelegi pe Dumnezeu! Poate că am fost prea atașat de Stînca și din acel motiv detașarea a fost extrem de dureroasă și grea! Știu că acum, unii oameni din Stînca, chiar dintre cei ce m-au iubit, nu vor înțelege de ce am plecat, dar mai tîrziu sigur vor înțelege !!!

În drumul neînțeles al traumelor, lui Iosif i s-a format caracterul spiritual, dar și încrederea. Sunt convins că nu L-a înțeles pe Dumnezeu, dar I s-a închinat LUI și atunci cînd nu pricepea de ce trece prin atîta suferință! Dar a mers înainte fără să mai încerce să se apere, justifice și disculpe, sau să înțeleagă. Ar fi pierdut vremea!

Biserica Stînca de acum este formată și va merge înainte, tot prin Harul Proprietarului ei: Isus! Dar pe mine Domnul mă cheamă într-o altă slujire, nouă și provocatoare: Să mai aprindem încă un Far al lui Hristos. Să mai lăsăm în urmă încă o dîră de Lumină. Să scriem încă o pagină de istorie Sacră. O iau de la Zero, dar cu Isus alături și în față! O iau de la Zero Zero, dar cu Duhul în noi și prin noi! O luăm oare de la capăt? Nicidecum! O luăm de la Zero, dar nu și de la capăt! Nevastă-mea se tot miră de unde am încă atîta energie. Și eu mă mir la fel de mult!!! 🙂 Știu Sursa!!!

Aștept ca Duhul să ne vorbească și să ne călăuzească pas cu pas! Pînă acum așa s-a întîmplat!!! Factotul Plus începe să se formeze progresiv, cu călăuzire și protecție Divină! Mulțumim!!!!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

