Mulțumiri lui Dumnezeu și dumneavoastră!

De marti (08.07.2014) Mariana va incepe citostaticele. Am apelat la un medic evanghelic din Timisoara care ne-a spus ca Mariana este în valea umbrei morții. Dar că nu e vorba aici de moarte, ci de umbra ei 🙂 Mi-a plăcut tare de tot interpretarea lui, care de fapt e corectă.

Deși oncologul merge la Agape, care este o biserică carismatică, totuși el i-a recomandat Marianei să facă și citostatice. Tot el însă ne-a recomandat un tratament mai neagresiv, prin tablete pe care deja le-am adus de la farmacie și pe care le va lua dimineața și seara. Sper ca organismal Marianei să reziste la acest tratament. Eu încă am niște mici rezerve cu privire la citostatice, dar în final este decizia soției mele sută la sută. Ea are pace în inimă cu privire la acest tratament!
Mariana azi dimineață a făcut niște analize de sînge, de marcări, care au ieșit foarte bine. Slavă Domnului!

Declar și Proclam că soția mea este deja vindecată, prin credința în Domnul Isus, prin rugăciunile sfinților și prin Harul lui Dumnezeu!

Vă mulțumim tuturor celor ce vă rugați pentru soția mea. Vă mai rog pe toți ca încă să o amintiți în rugăciuni. Încă avem mare nevoie de Mila Domnului!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

