Intimitate cu Domnul! – Lecții de la o … pisică!

Zilele trecute ne-am trezit în curte cu un pisic, un pui, foarte mic. A intrat pe sub poartă în cușca goală a rotweiler-ului nostru care a murit anul trecut. S-a petrecut o ciudățenie: acum în cușca cîinelui avem un pisic, iar în casă avem un cîine, un French buldog, cățelul Marianei

Azi dimineață însă am găsit pisicul în demisolul casei noastre, mieuna de mama focului. M-am dus și i-am dat mîncare. De fapt e … pisică. A mîncat puțin și după aceea s-a oprit. Încercam s-o fac să continue să mănînce, dar ea se pisicea pe lîngă mîna mea. Eu o împingeam spre farfuria cu papa, ea avea chef de … atingere, de atingerea cu mine, își dorea intimitate. Nu-i mai trebuia deloc mîncare, chiar dacă era flămîndă, în schimb dorea să se atingă de mine, dorea intimitate cu mine. Dorea să mă știe lîngă ea, să mă aibă acolo, să mă atingă. A început imediat să toarcă! Nu-i mai trebuia mîncare, îi trebuia prezența mea, atingerea mea. Atît! Punct!

În timp ce se gudura pe lîngă mine m-am gîndit dacă nu cumva asta ar trebui să fie și atitudinea noastră față de Dumnezeu. Prea des ne interesează mîna Sa, dar nu și fața Sa. Prea des ne interesează binecuvîntările de la El, dar nu ne mai interesează intimitatea și părtășia cu EL.

Exact asta s-a petrecut în casa din Betania cînd Isus a fost invitat la masă. Maria nu era interesată de mîncare, ci de prezența Domnului și nu s-a dezlipit de Domnul, de părtășia cu El și cu ucenicii Săi, cu riscul să fie dojenită sau greșit interpretată de sora ei Marta și să fie considerată leneșă sau mai știu eu cum.

Prea mulți dintre noi suntem interesați doar de mîna Domnului, în loc să fim interesați de Fața Sa. Ori Biblia ne învață să căutăm mai întîi fața Sa!

Cînd dintr-o relație de soț și soție dispare intimitatea, dispare …. tocmai acel ceva care ține familia împreună. La intimitate trebuie să lucreze amîndoi, dacă vor o relație solidă și de lungă durată. Intimitatea se cultivă! Dacă nu există intimidate, există doar frustrare și chin, iar relația … moare încet, dar sigur!

Pe Domnul îl interesează intimitatea nostră cu EL. Cînd nu mai este intimitate, nu mai este atracție și relația se răcește. Tot mai mult descopăr că doar cunoașterea profundă a Domnului și intimitatea noastră cu EL e soluția împotriva păcatului din viața noastră; e soluția sfințeniei și a puterii. Intimitatea cu Domnul produce curăție și admirație.

Pentru că pisica noastră este foarte prietenoasă și ne caută intimitatea am …. adoptat-o. Ne-a cucerit, prin … intimitate. Știi cum Îl poți cucerii și tu pe Domnul ???????? Cum m-a cucerit pisicuța pe mine! Poate ilustrația este puțin banală, dar e tare semnificativă!

Cît de intim ești tu cu Domnul?

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

