Vești tooot mai bune

Joia trecută Mariana, soția mea a fost operată pe colon de unde i s-a extirpat o tumoră care probabil este malignă. A stat la terapie intensivă 4 zile, iar azi dimineață a fost readusă în camera de pe secția de chirurgie.
A slăbit circa 15 kg. N-a mîncat nimic 10 zile. Azi dimineață însă a primit voie să mănînce. Prețuiește acum orice bucățică de pîine prăjită 🙂

Eram tare necăjit zilele trecute cînd am primit un telefon care m-a înviorat, dar m-a și transformat. O doamnă din alt oraș m-a sunat și m-a întrebat de Mariana, de mine, etc. I-am spus ca sunt trist și atunci mi-a zis așa: „Frate Daniel, ați experimentat un miracol prin simplu fapt că Mariana a ieșit cu dintr-o asemenea operație dificilă … vie. E miracol că își revine”. I-am dat dreptate și mi-am revenit imediat din tristețe și nemulțumire.

Mariana e toooot mai bine. Se recuperează încet, dar sigur. NU știm care vor fi următorii pași pe care trebuie să îi urmăm, dar ne încredem total în EL și în Harul SĂU!

Multumesc muuuuult tuturor ce vă rugați în continuare pentru ea și pentru mine. Am realizat că Mariana are mult mai mulți prieteni decît am eu. Prieteni care o iubesc la modul real. Prin ei am simțit dragostea lui Dumnezeu! Vă Multumesc!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

