umor ….. curat

Cum am învățăț să îmi văd de treaba mea???
Mergeam într-o zi pe lîngă spitalul de nebuni … toți din curte strigau :
„13 , 13 , 13 !!!”
Gardul era prea înalt ca să pot vedea înăuntru, dar am văzut o gaură în gard, așa că m-am apropiat să trag cu ochiu’..
…… un nebun mi-a băgat un deget în ochi și au început toți să strige:
„14, 14 , 14 !!!” 🙂

//////////////////////////////////////////////////

Un domn s-a mutat într-un azil de bătrîni și s-a trezit la o masă lîngă el cu o văduvă care îl privea fix și nu i-a plăcut ….. deloc. A încercat să-i evite privirea, dar ea insista. S-a dus la masa ei și a întrebat-o:
El: De ce vă uitați așa de insistent la mine?
Ea: Sunt absolult uimită.
El: Uimită de ce?
Ea: De extraordinara asemănare cu cel de-al treilea soț al meu. Culorile, statura, manierele, totul îmi amintește de cel de-al treilea soț al meu.
El: Cel de-al treilea soț? Dar de cîte ori ați fost căsătorita?
Ea: De două ori !!! 🙂

////////////////////////////////////////

Un copilaș își spunea rugăciunea înainte de culcare cu mama sa.
„Doamne binecuvintează pe tata, pe mama și (ridicînd vocea tot mai mult) DOAMNE, DĂ-MI O BICICLETĂĂĂĂ”.
„Fiule, Dumnezeu nu-i surd, de ce strigi așa de tare?”
”Știu mama, dar bunica doarme în camera de alături și nu aude prea bine” 🙂

///////////////////////////////////

„Măi vecine, rău ai ajuns de te pune nevastă-ta să îi întinzi rufele”.
„Heeei frate și ea mă ajută uneori să spăl vasele” 🙂

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

